Klantcontact training
voor vakspecialisten
Op maat
- Speciaal voor jouw situatie
- Vergroten van klanttevredenheid
- Maandelijkse reportage
- Training on job
- In overleg
- Duurt 6 maanden
- Training op locatie
- 1.850,- per medewerker per maand
- Inhoud
- Resultaten
- Onderwerpen
- Leerdoelen
- Kosten & tijd
Uitgebreide uitleg training
Bij ‘training on the job’ bemoeien we ons niet met jouw werk/gesprekken. We observeren en evalueren. We letten bijvoorbeeld op non-verbale communicatie, hoe presenteer je jezelf, welke vragen worden er gesteld, worden commerciële kansen/wensen en behoeften van de klant gespot, worden er concrete (vervolg)afspraken gemaakt en opvolging van gemaakte afspraken. Hoe wordt er geregistreerd, hoe effectief is de interne communicatie en hoe is het algehele kennis- en kundeniveau.
Bovenstaande wordt gezamenlijk geëvalueerd en er worden concrete handvatten en tips meegegeven en in het online coaching gesprek bespreken hoe het toegepast is/wordt en waar er nog winst te behalen is. Ook zijn we tussentijds telefonisch en per mail bereikbaar voor overleg en hulp.
Omschrijving van het resultaat
Onderwerpen in training
- Interview met de medewerker inclusief rapportage & advies
- Gedrags-assessment
- Expert Training 5 modules (online)
- Servicegericht werken
- Klantgerichte communicatie
- Klacht is een kans
- Adviserend verkopen
- After service en opvolging
- 4 Expert (groeps)trainingen op maat gemaakt op behoeften medewerker(s)
- 18 dagdelen training on the job
- 12 coachingsgesprekken
- Maandelijkse rapportage en evaluatie
- Evaluatie, eindrapportage en certificaat
Leerdoelen
- Hulpvaardig opstellen, tegemoet komen aan vragen, wensen en behoeften van de klant
- Effectief communiceren met klanten om optimale klantrelaties op te bouwen, achterhalen en begrijpen van behoeften
- Echt luisteren en het stellen van goede vragen en vervolgvragen
- Hoe zet je effectief negatieve situaties om naar positieve ervaringen
- Het achterhalen en begrijpen van de behoeften van de klant en het omzetten daarvan in een oplossing op maat
- Het opbouwen van langdurige relaties en blijvend betrokken houden van klanten
- Het spotten van commerciële kansen
- Hoe bereid ik mijn werkdag/afspraak voor
- Het op de juiste manier communiceren met collega’s met het bedrijfsbelang voorop;
- Het maken van goede afspraken en het opvolgen daarvan
Voor wie?
Certificaat
Investering
De trainingsprijs is € 1.850,- (excl. BTW) per deelnemer per maand.
Prijs in overleg bij meerdere deelnemers.
Tijdsduur
6 maanden
Dat onze aanpak werkt dat bewijzen de resultaten. Met een gemiddelde omzetgroei van 10% en een gemiddelde verhoging van de klanttevredenheid van 98%, zijn wij er zeker van dat wij succes gaan behalen binnen jouw team.
Dit vinden
onze klanten
“Elk teamlid had zijn eigen manier van doen, wat leidde tot verwarring bij onze klanten. Deze training bracht ons samen en gaf ons één duidelijke lijn. Resultaat? Een betrokken team en tevreden klanten.”
Sjoerd
“Het klantcontact voelde als routine, niet als kans om een band met de klant op te bouwen. Door de training en de persoonlijke coaching is de klanttevredenheid hoger en is de feedback van klanten beter dan ooit.”
Ahmed
“Ik zag een klacht vaak als lastig. Maar dankzij de persoonlijke coaching weet ik precies hoe ik dit moet aanpakken en moet omzetten in een kans. Ik heb meer vertrouwen en de klanten zijn vaker blij met mij.”
Karin
“Ons team herkende vaak verkoopkansen niet, waardoor we omzet lieten liggen. Door de training hebben we nu de tools en het inzicht om deze kansen niet alleen te zien, maar ook te grijpen. Onze omzet is nu hoger en klanten zijn blij met de extra waarde.”
Luuk
Gemiddelde klanttevredenheid trainingen
Beoordeeld door 231 personen
Download de trainingsbrochure
Inschrijven training op maat
"Klantcontact training voor vakspecialisten"
Wil jij je inschrijven voor deze training, vul onderstaand formulier in en wij nemen contact op.