Klantcontact training
voor vakspecialisten
Online training
- Meest gekozen
- Direct aan de slag
- Opbouwen van langdurige relaties
- Inhoud
- Resultaat
- Onderwerpen
- Kosten & tijd
Uitgebreide uitleg training
In deze training leer je de basis van het vergroten van klanttevredenheid en het op de juiste manier adviseren van je klant. Op een goede manier in verschillende situaties communiceren met je klant en het omdraaien van een klacht naar oplossing die goed is voor de klant én de werkgever.
De training is online en bestaat uit vijf modules en een toets. De tijdsinvestering is 30-45 min per module, deze modules kan je afzonderlijk van elkaar op elk gewenst moment volgen. Vervolgens maak je opdrachten, hier krijg je feedback op van onze trainers. Bij het succesvol afronden van de training ontvang je een certificaat van deelname en draag je nog meer bij aan klanttevredenheid en groei van jouw organisatie.
Leerdoelen
- Hulpvaardig opstellen, tegemoet komen aan vragen, wensen en behoeften van de klant
- Effectief communiceren met klanten om optimale klantrelaties op te bouwen, achterhalen en begrijpen van behoeften.
- Hoe zet je effectief negatieve situaties om naar positieve ervaringen.
- Het achterhalen en begrijpen van de behoeften van de klant en het omzetten daarvan in een oplossing op maat.
- Het opbouwen van langdurige relaties en blijvend betrokken houden van klanten.
Omschrijving van het resultaat
Na het volgen van deze training weet je hoe je zorgt voor een positieve beleving van je klant. Hoe je pro-actief en behulpzaam bent en hoe je op het juiste moment de juiste vragen stelt. Daarnaast heb je geleerd om goed te luisteren en mee te denken met je klant, hoe je met rust een gelijkwaardig en open gesprek met je klant voert.
Dit zorgt er voor dat je langdurige relaties opbouwt en nog meer bedraagt aan het bedrijfsresultaat.
Onderwerpen in training
- Servicegericht werken
- Klantgerichte communicatie
- Klacht is een kans
- Adviserend verkopen
- After service en opvolging
- Opdrachten incl. feedback van onze trainers
- Toets & certificaat van deelname
Voor wie?
Certificaat
Investering
Maximaal 1 medewerker per inlog, bij afname van 5 of meer trainingen 10% korting.
Tijdsduur
Bewezen resultaten met gerichte training en persoonlijke coaching.
Dat onze aanpak werkt dat bewijzen de resultaten. Met een gemiddelde omzetgroei van 10% en een gemiddelde verhoging van de klanttevredenheid van 98%, zijn wij er zeker van dat wij succes gaan behalen binnen jouw team.
Dit vinden
onze klanten
“Ik kon mijn kennis niet goed overbrengen op de klanten zonder moeilijke taal te gebruiken. De Online Klantcontact training leerde me dit eenvoudig te doen, hierdoor heb ik leukere en betere klantgesprekken.”
Paul
“Vaak deed ik mijn klus en ging ik weer weg, terwijl sommige klanten meer verwachten. Deze training heeft mij in laten zien wat voor invloed je hebt op de klant door adviserend te verkopen en een goede opvolging. “
Tom
“Ik merkte dat ik klachten vaak negatief zag en er daardoor niks mee deed. Na de module ‘Klacht is een kans’ te leren, zie ik nu elk probleem als een verbeterpunt, wat zorgt voor hogere klanttevredenheid en meer plezier in mijn werk.”
Albert
“Ik vond het moeilijk om goed te luisteren naar de klanten. Ze voelden zich daardoor niet begrepen. Door deze training speel ik beter in op de behoeften van de klant, waardoor klanttevredenheid en mijn zelfvertrouwen zijn gestegen.”
Lauren
Gemiddelde klanttevredenheid trainingen
Beoordeeld door 231 personen
Download de trainingsbrochure
Inschrijven online training
"Klantcontact training voor vakspecialisten"
Wil jij je inschrijven voor deze training, vul onderstaand formulier in en wij nemen contact op.